Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Title Blue Eyes
Artist Within Temptation

Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

This heart was hurt by the light and
I see your world that tries to deny us
Now everything that I love has died or has been shattered to pieces
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

Just to hurt you
Just to hurt you

Can't you see their eyes, what lies inside
They've given up, they no longer shine
Too soon they close with one last cry
Before they turn to light

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

Just to hurt you

Within Temptationは、
オランダのシンフォニックメタル(オーケストラ、合唱とのアンサンブルは、シンフォニー・交響曲を思わせる)、ゴシックメタルバンド(中世教会風、歌詞もキリスト教がバックにある。)

マイブログ リスト

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 存在 台所では - 存在 台所では台所では一刻も早く意識を失い嫌悪を丸め込み明瞭を閉じ込め夜明けまでに肝心なことは振り捨てて打ち明けるとしたら一言二言台所では言わなくてもいい自分がトマトに似てしまうので恥ずかしい理不尽に駆け寄っては母は暗い窓の向こうを見詰め泣いていた開けっ放した戸から引っ張り込みたい希望私は母の後ろで分別というも...
    4 か月前

涸れた倦み

2023年10月20日金曜日

NHKは人を売買していると聞きます

松下洸一の顔は、私の子供の顔です。NHKは人を売買していると聞きます。池田伸子は、私の声と顔を盗っています、桑子真帆は、私が大阪拘置所に逮捕状も、拘留許可書もなく25日という違法期間拘留された時、無断で削除された詩と絵のブログに載せた子供への手紙の中で使った名前です。池田伸子同様この拘留とブログ削除、夫の不審死に関与。桑子真帆の声は、私の姉の声、私の顔です。NETの画像を何時も見ていますが、頻繁に全部を入れ替え、整形を変えます。NHKは姉の声を無断で使用し、桑子真帆のナレーター番組を数万円で販売しているでしょ?NHKはこの事を調査しなくてもよく知っている。ETVで私を河崎悦子と揶揄し、クローズアップ現代で成田悦子が登場する事件を捏造、NETに延々と掲載、私の料理を盗み見してはそのまま使い、私が誰より先にプランタでの野菜栽培を始めるとそのまま番組で何度も使いましたね。止めて下さい。

以上の内容でさっきNHKに送信しました。