Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Title Blue Eyes
Artist Within Temptation

Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

This heart was hurt by the light and
I see your world that tries to deny us
Now everything that I love has died or has been shattered to pieces
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

Just to hurt you
Just to hurt you

Can't you see their eyes, what lies inside
They've given up, they no longer shine
Too soon they close with one last cry
Before they turn to light

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

Just to hurt you

Within Temptationは、
オランダのシンフォニックメタル(オーケストラ、合唱とのアンサンブルは、シンフォニー・交響曲を思わせる)、ゴシックメタルバンド(中世教会風、歌詞もキリスト教がバックにある。)

マイブログ リスト

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 存在 台所では - 存在 台所では台所では一刻も早く意識を失い嫌悪を丸め込み明瞭を閉じ込め夜明けまでに肝心なことは振り捨てて打ち明けるとしたら一言二言台所では言わなくてもいい自分がトマトに似てしまうので恥ずかしい理不尽に駆け寄っては母は暗い窓の向こうを見詰め泣いていた開けっ放した戸から引っ張り込みたい希望私は母の後ろで分別というも...
    5 か月前

涸れた倦み

2012年1月30日月曜日

支配 神の抱擁

Scorpions - Thunder And Lightning ( Bonus Track ).wmv

私達は形になりたかった
私達は形あるものになりたかった
私達は形の意味を知らなかった

体が有った
こころが何処にあるか探し続けた
私の心は見つからなかった
貴方の心は何処にもなかった
体はこころを探すために
こころの中に貴方の愛と
私の貴方への愛と私の私への愛を探しに出かける

私に 触れる指が有り
貴方のくちびるに触れる
貴方に 抱(いだ)く腕が有り私は身を委(ゆだ)ねる
貴方に抱かれ
あの人と分かれた
あの人を抱(いだ)き
貴方を忘れた
私達は神の抱擁の内に有ることを知らない
貴方の抱擁の不確かさに神を忘れそして貴方を忘れる

私達は形あるものを砂で作り砂の上に置く
私は此処にいる
父が有り母が生み人となった
私に形が有り貴方に形が有る
父に形が有り母に形が有ったように

水を汲んでは花を咲かせる
花は涸れ水は尽きる
人は抱擁によって形あるものを作り絶えない
抱擁は見えないこころを受け止める
見えないこころの形を約束し不足を補う
見えない 触れても其処にない
聞こえない 皮を剥がしても其処にない

私達は神によって作られた
私達は父と母によって作られた
私達は神の抱擁の内に有る
私達は父と母の抱擁の内にある
神の抱擁の内に愛と分かれを悦びと悲しみを
父と母の抱擁の内に充実と憂愁を

私達は覆われている
私達のこころは 失っても尚包み隠されている
私達は 父母を失っても尚守られて有る
私達は神によって形作られ守られる

私達は形の有るものだけを手に入れ放さない
清らかな空の青
溢れる泪の意味や
西に沈む陽
粗末な屋根と其の下に住む人
背中を向け 其の後貴方を追う眼差し
私達は形の無いものを知らない

人は形の無い実
似たもう一つを求める
泣きながら貴方の愛を
実らない一切を永久(とこしえ)に

22:59 2012/01/19木曜日