Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Title Blue Eyes
Artist Within Temptation

Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

This heart was hurt by the light and
I see your world that tries to deny us
Now everything that I love has died or has been shattered to pieces
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

Just to hurt you
Just to hurt you

Can't you see their eyes, what lies inside
They've given up, they no longer shine
Too soon they close with one last cry
Before they turn to light

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

Just to hurt you

Within Temptationは、
オランダのシンフォニックメタル(オーケストラ、合唱とのアンサンブルは、シンフォニー・交響曲を思わせる)、ゴシックメタルバンド(中世教会風、歌詞もキリスト教がバックにある。)

マイブログ リスト

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 存在 台所では - 存在 台所では台所では一刻も早く意識を失い嫌悪を丸め込み明瞭を閉じ込め夜明けまでに肝心なことは振り捨てて打ち明けるとしたら一言二言台所では言わなくてもいい自分がトマトに似てしまうので恥ずかしい理不尽に駆け寄っては母は暗い窓の向こうを見詰め泣いていた開けっ放した戸から引っ張り込みたい希望私は母の後ろで分別というも...
    5 か月前

涸れた倦み

2012年3月10日土曜日

存在 頭のいい卵を愛したの?

Marianne Faithfull - In The Night Time

子供がほしい
貴方の子供がほしい
愛は
貴方の精液が私の体の中の卵に
どうしても要るということなのよ
今日と明日と明後日
貴方の精子がどうしても要るということなの
愛するということは
その一瞬
貴方が私の中の卵にとって必要だということ

子供がほしい
貴方の子供がほしい
貴方の子供がほしいということは
貴方を愛しているということなのよ
愛することは
私や貴方の深い層の
人の入り込めない部分に
貴方が居るということではない
貴方の子供がほしい
それが愛するということ

子供は私が育てるわ
なんて言わなかった
子供は私が子供だから育たない
大人の貴方も一緒に育ててと言ったのに
君は頭がいいから君が育てるように
貴方はそう言う
子供に私の頭の良さだけを伝えたい貴方にとって
愛するということは
頭がよい女を見つけるということだったと私はその時知った
私にとって
貴方への愛は
子供がほしいということで
貴方の精子があの瞬間要るということだった
私への貴方の愛は
子供がほしいことを隠して
私の頭のいい卵子がどうしても要るということだった

いやになると無性にいやになる
好きになると嫌いになる日がやって来る
愛しても
ほしいのは精子と子供だけ

22:31 2012/02/27月曜日