Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Title Blue Eyes
Artist Within Temptation

Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

This heart was hurt by the light and
I see your world that tries to deny us
Now everything that I love has died or has been shattered to pieces
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

Just to hurt you
Just to hurt you

Can't you see their eyes, what lies inside
They've given up, they no longer shine
Too soon they close with one last cry
Before they turn to light

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

Just to hurt you

Within Temptationは、
オランダのシンフォニックメタル(オーケストラ、合唱とのアンサンブルは、シンフォニー・交響曲を思わせる)、ゴシックメタルバンド(中世教会風、歌詞もキリスト教がバックにある。)

マイブログ リスト

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 存在 台所では - 存在 台所では台所では一刻も早く意識を失い嫌悪を丸め込み明瞭を閉じ込め夜明けまでに肝心なことは振り捨てて打ち明けるとしたら一言二言台所では言わなくてもいい自分がトマトに似てしまうので恥ずかしい理不尽に駆け寄っては母は暗い窓の向こうを見詰め泣いていた開けっ放した戸から引っ張り込みたい希望私は母の後ろで分別というも...
    5 か月前

涸れた倦み

2015年2月26日木曜日

Just Another Woman In Love / Anne Murray翻訳

Just Another Woman In Love
Anne Murray

I'm strong, I'm sure, I'm in control
a lady with a plan
Believing that life is a neat little package
I hold in my hand
I've got it together, they call me
"the girl who knows just what to say and do"
Still I fumble and fall, run into the wall,
'cause when it comes to you, I'm
私は逞しい、私は信頼がおける、私は抑えが利く
計算高い女
人生は、気の利いたささやかな荷だと信じている
私は、私の手に持っている
私はそれを一度で身に付けた
「当に、何を語り、為すベきか、弁えている女。」
それでも尚、私は口篭り、生気を失い、壁にぶつかる
というのも、それが貴方の身に及ぶと、私は存在するから(ここは未だ)

Chorus
Just another woman in love, a kid out of school
A fire out of control, just another fool
You touch me and I'm weak, I'm a feather in the wind
And I can't wait to feel you touching me again
With you I'm just another woman
just another woman in love
恋する全く別の女、放課後の子供
手の付けられない情熱、当に別人のような馬鹿者
貴方が私に触れると、私はぐらつく
私は風の中の羽
それに、もう一度、私に触れている事に心打たれるまで、私は待てない
貴方といれば、私は全く別の女
恋する全く別の女

So pardon me if I should stare
and tremble like a child
That "wanting you" look all over your face
is driving me wild
I'm just what you make me
can't wait 'till you take me
and set all my feelin's free
I know that you can, so come be my man
tonight I wanna be
だから私をゆるして、もし私が見詰めて、子供のように震えても
「只貴方がほしい」、と貴方の顔中まじまじと見る
そんな事は、私を夢中にさせるばかり
私は、それこそ、貴方がどういう風に私を変えようと、かまわない
貴方が私を受け入れ、私の意識を悉く解放するまで待てる筈もない
だから、さあ、今夜あってほしい私の思い通りの恋人に、なれると私は思う

23:20 2015/01/14水曜日