Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Title Blue Eyes
Artist Within Temptation

Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

This heart was hurt by the light and
I see your world that tries to deny us
Now everything that I love has died or has been shattered to pieces
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

Just to hurt you
Just to hurt you

Can't you see their eyes, what lies inside
They've given up, they no longer shine
Too soon they close with one last cry
Before they turn to light

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

Just to hurt you

Within Temptationは、
オランダのシンフォニックメタル(オーケストラ、合唱とのアンサンブルは、シンフォニー・交響曲を思わせる)、ゴシックメタルバンド(中世教会風、歌詞もキリスト教がバックにある。)

マイブログ リスト

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 存在 台所では - 存在 台所では台所では一刻も早く意識を失い嫌悪を丸め込み明瞭を閉じ込め夜明けまでに肝心なことは振り捨てて打ち明けるとしたら一言二言台所では言わなくてもいい自分がトマトに似てしまうので恥ずかしい理不尽に駆け寄っては母は暗い窓の向こうを見詰め泣いていた開けっ放した戸から引っ張り込みたい希望私は母の後ろで分別というも...
    5 か月前

涸れた倦み

2012年2月24日金曜日

存在 戻りたい家があった

Marianne Faithfull - I'd Like To Dial Your Number

戻りたい家があった
私は昔其処に住んでいたが
其処に私がいたかどうか分からない
私は私を知らなかった
私の身の周りに私を脅かす偽りはなかった
私は偽りと真実の中身を未だ知らなかった

夕暮れには荒れ果てた内部に踏み入り
ひとり立ち尽くした
風にざわめく一切
すべり落ちる言葉
運命が傾き
体が離れ
こころが離れ

純でないものは遺らず覚えていない
戻りたい家がある
私は隠された有為を知らなかった
与えられた似合わしい器が見つからない
水の底に沈む損なわれた器
それが私だった

私には戻りたい美しい家があった
引き入れ注ぎ込む陽
線で描く夢とその意味
言葉を知らなかった
翳りを理解しなかった
愛玩するだけの孤独
運命が傾き
外部に自由を求め無為を知った

22:42 2012/02/13月曜日