Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Title Blue Eyes
Artist Within Temptation

Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

This heart was hurt by the light and
I see your world that tries to deny us
Now everything that I love has died or has been shattered to pieces
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

Just to hurt you
Just to hurt you

Can't you see their eyes, what lies inside
They've given up, they no longer shine
Too soon they close with one last cry
Before they turn to light

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

Just to hurt you

Within Temptationは、
オランダのシンフォニックメタル(オーケストラ、合唱とのアンサンブルは、シンフォニー・交響曲を思わせる)、ゴシックメタルバンド(中世教会風、歌詞もキリスト教がバックにある。)

マイブログ リスト

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 存在 台所では - 存在 台所では台所では一刻も早く意識を失い嫌悪を丸め込み明瞭を閉じ込め夜明けまでに肝心なことは振り捨てて打ち明けるとしたら一言二言台所では言わなくてもいい自分がトマトに似てしまうので恥ずかしい理不尽に駆け寄っては母は暗い窓の向こうを見詰め泣いていた開けっ放した戸から引っ張り込みたい希望私は母の後ろで分別というも...
    5 か月前

涸れた倦み

2015年11月11日水曜日

Lady Rosalita/Al Martino翻訳

Lady Rosalita
Al Martino
The Voice To Your Heart

Never, oh never knew heaven could speak
My lady blue
Always and ever, I need your sweet love
Baby, it's true
Ever and ever I promise my heart
Never oh never I'm tearing apart
Please, love me
Oh, come kiss me
空が話せると全く、ああ全く知らなかった
僕の愛人ブル―
何時も、永遠に、僕には貴女の寛大さがなければ
べィビ―、それは本心だ
永遠に、永遠に、僕は僕の心に誓う
決して、決して、僕は、別れて涙ばかり流しているのではない
どうか僕を愛して
オゥ、さあ、僕にキスして

Lady Rosalita
Take me home tonight
Love me senorita
I really love you - my heart is so true
Oh, this time we'll make it right
Lady Rosalita
I almost lost my mind
Tell me senorita
I really love her - I always take care
Good love is so heart to find
レィディ―・ロザリ―タ
今夜、僕を家に誘って
僕を愛して、セ二ョリ―タ
僕は、心底貴方を愛している-僕の気持ちは、とても真剣だ
オゥ、僕達は、今度こそ、それを本物にしよう
レィディ―・ロザリ―タ僕は、殆んど我を忘れていた
僕に打ち明けて、セ二ョリ―タ
僕は、心底彼女をしている-僕は、いつも気になる
叶った恋は、気付くには熱過ぎる

Sooner or later you love me somehow
And that's no lie
Always and ever you're in my dreams
Love knows why
More than ever I'm calling your name
Never babe never I'm playing a game
Please love me - oh just kiss me
遅かれ早かれ、貴方は、どういう訳か僕を好きになる
そして、それに、全く偽りはない
何時も、そして永遠に、貴女は僕の夢の中にそのままで
恋心は、何故
今まで以上に、僕は貴女の名を呼んでいるのか、知っている
決して、べィブ決して、僕は駆け引きをしているのではない
どうか僕を愛して-ああ僕にキスするだけでいい

23:42 2015/09/15火曜日