Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Title Blue Eyes
Artist Within Temptation

Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

This heart was hurt by the light and
I see your world that tries to deny us
Now everything that I love has died or has been shattered to pieces
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

Just to hurt you
Just to hurt you

Can't you see their eyes, what lies inside
They've given up, they no longer shine
Too soon they close with one last cry
Before they turn to light

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

Just to hurt you

Within Temptationは、
オランダのシンフォニックメタル(オーケストラ、合唱とのアンサンブルは、シンフォニー・交響曲を思わせる)、ゴシックメタルバンド(中世教会風、歌詞もキリスト教がバックにある。)

マイブログ リスト

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 存在 台所では - 存在 台所では台所では一刻も早く意識を失い嫌悪を丸め込み明瞭を閉じ込め夜明けまでに肝心なことは振り捨てて打ち明けるとしたら一言二言台所では言わなくてもいい自分がトマトに似てしまうので恥ずかしい理不尽に駆け寄っては母は暗い窓の向こうを見詰め泣いていた開けっ放した戸から引っ張り込みたい希望私は母の後ろで分別というも...
    5 か月前

涸れた倦み

2014年7月26日土曜日

You Are My Destiny /PAUL ANKA翻訳

You Are My Destiny
Songwriters:PAUL ANKA

Destiny
You are my destiny
運命の女神
君は、僕の運命の女神

You are my destiny
You share my reverie
You are my happiness
That's what you are
(You're my destiny)
君は、僕の運命の女神
君は、僕の思いを背負う
君は、僕の幸福
(君は、僕の運命の女神)

You have my sweet caress
You share my loneliness
You are my dream come true
That's what you are
(You're my destiny)
君は、僕の穏やかな抱擁を許す
君は、僕の孤独を背負う
君は、揺るがない僕の理想
(君は、僕の運命の女神)

Heaven and Heaven alone
Can take your love from me
'Cause I'd be a fool
To ever leave you dear
And a fool I'd never be
天国とはいえ一人きり
僕から君の愛を奪えるか
ねえ君をいつも放って置くのは
どうかしてたから
もちろん、愚か者には、僕は、二度となりたくない

You are my destiny
You share my reverie
You're more than life to me
That's what you are
君は、僕の運命の女神
君は、僕の思いを背負う
君は、僕にとって命以上
それは、今と変わらない

You are my destiny
You share my reverie
You are my happiness
That's what you are
(My destiny)
君は、僕の運命の女神
君は僕の思いを背負う
君は僕の幸福
それは、今と変わらない
(僕の運命の女神)

23:07 2014/06/17月曜日

八木亜希子フジTV、石破茂は、米子市河崎の高岡、藤田で同棲。
捏造社民党名誉毀損事件を画策、家宅捜索礼状のない家宅捜索、逮捕状のない大阪拘置所違法24日間拘留によって、自民党、公明党、社民党、共産党、学者と全大学、全企業、全官公庁による窃盗、夫殺害、株不正売買、米子市養和病院違法措置入院、40にも及ぶ違法有料ブログ解約
人体実験、音声送信、ストーカー、嫌がらせ、窃盗、自民党社民党によるOCN、EDIONenjoy違法プロバイダ解約、証拠隠滅を行っています。