Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Title Blue Eyes
Artist Within Temptation

Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

This heart was hurt by the light and
I see your world that tries to deny us
Now everything that I love has died or has been shattered to pieces
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

Just to hurt you
Just to hurt you

Can't you see their eyes, what lies inside
They've given up, they no longer shine
Too soon they close with one last cry
Before they turn to light

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

Just to hurt you

Within Temptationは、
オランダのシンフォニックメタル(オーケストラ、合唱とのアンサンブルは、シンフォニー・交響曲を思わせる)、ゴシックメタルバンド(中世教会風、歌詞もキリスト教がバックにある。)

マイブログ リスト

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 存在 台所では - 存在 台所では台所では一刻も早く意識を失い嫌悪を丸め込み明瞭を閉じ込め夜明けまでに肝心なことは振り捨てて打ち明けるとしたら一言二言台所では言わなくてもいい自分がトマトに似てしまうので恥ずかしい理不尽に駆け寄っては母は暗い窓の向こうを見詰め泣いていた開けっ放した戸から引っ張り込みたい希望私は母の後ろで分別というも...
    5 か月前

涸れた倦み

2015年8月30日日曜日

NEW/Paul McCartney翻訳

NEW
Paul McCartney

Don't look at me
It's way too soon to see
What's gonna be
Don't look at me
僕に注目しないで
認めるにはあまりに早い
何が起ころうとも
僕に注目しないで

All my life
I never knew what I could be
What I could do
Then we were new
Ooh ooh ooh ooh
今までずっと、
僕は、何になり得たか、僕に何が出来たか、
分からなかった
あれから僕達は、生まれ変わった
ウ―、ウ―、ウ―、ウ―

You came along
And made my life a song
One lucky day, you came along
君が、登場した
そして、僕の人生を、一つの歌にした
或る幸運な日、君は、登場した

Just in time
When I was searching for a rhyme
You came along
Then we were new
Ooh ooh ooh ooh
実に好い頃合いで、
僕が詩を採していた時、君は登場した
あれから、僕逹は生まれ変わった
ウ―、ウ―、ウ―、ウ―

We can do what we
want
We can live as we choose
You see, there is no guarantee
We've got nothing to lose
僕達は、望めば何でも出来る
選択するがままに、僕達は生きられる
分かってるね、
そこには、何の保証もない
僕達は、何一つ失う事が出来なかった

Don't look at me
I can't deny the truth
It's plain to see
Don't look at me
僕に注目しないで
僕は、真実を否定出来ない
認めるのは容易い
僕に注目しないで

All my life
I never knew what I could be
What I could do
Then we were new
Ooh ooh ooh ooh
今までずっと、
僕は、何になり得たか、僕に何が出来たか、
分からなかった
あれから僕達は、生まれ変わった
ウ―、ウ―、ウ―、ウ―

We can do what we want
We can live as we choose
You see, there is no guarantee
We've got nothing to lose
僕達は、望めば何でも出来る
選択するがままに、僕達は生きられる
分かってるね、
そこには、何の保証もない
僕達は、何一つ失う事が出来なかった

Don't look at me
It's way too soon to see
What's gonna be
Don't look at me
僕に注目しないで
認めるにはあまりに早い
何が起ころうとも
僕に注目しないで

All my life
I never knew what I could be
What I could do
Then we were new
Ooh ooh ooh ooh
Then we were new
Ooh ooh ooh ooh
Now we are new
Ooh ooh ooh ooh
今までずっと、
僕は、何になり得たか、僕に何が出来たか、
分からなかった
あれから僕達は、生まれ変わった
ウ―、ウ―、ウ―、ウ―
あれから僕達は、生まれ変わった
ウ―、ウ―、ウ―、ウ―
あれから僕達は、生まれ変わった
ウ―、ウ―、ウ―、ウ―
あれから僕達は、生まれ変わった
ウ―、ウ―、ウ―、ウ―

23:45 2015/07/04土曜日