Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Title Blue Eyes
Artist Within Temptation

Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

This heart was hurt by the light and
I see your world that tries to deny us
Now everything that I love has died or has been shattered to pieces
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

Just to hurt you
Just to hurt you

Can't you see their eyes, what lies inside
They've given up, they no longer shine
Too soon they close with one last cry
Before they turn to light

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

Just to hurt you

Within Temptationは、
オランダのシンフォニックメタル(オーケストラ、合唱とのアンサンブルは、シンフォニー・交響曲を思わせる)、ゴシックメタルバンド(中世教会風、歌詞もキリスト教がバックにある。)

マイブログ リスト

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 存在 台所では - 存在 台所では台所では一刻も早く意識を失い嫌悪を丸め込み明瞭を閉じ込め夜明けまでに肝心なことは振り捨てて打ち明けるとしたら一言二言台所では言わなくてもいい自分がトマトに似てしまうので恥ずかしい理不尽に駆け寄っては母は暗い窓の向こうを見詰め泣いていた開けっ放した戸から引っ張り込みたい希望私は母の後ろで分別というも...
    5 か月前

涸れた倦み

2014年9月25日木曜日

La Isla Bonita / Madonna翻訳二日目

Madonna - La Isla Bonita, Lyrics In Video

La Isla Bonita
Artist: Madonna
Album: True Blue
Writer: Madonna Ciccone, Patrick Leonard, Madonna, Bruce Gaitsch

Como puede ser verdad
その通りになるかも知れないけれど

Last night I dreamt of San Pedro
Just like I'd never gone, I knew the song
A young girl with eyes like the desert
It all seems like yesterday, not far away
昨日の夜、私は、サン・ぺドロの夢を見た
実際、行ったことがないに等しいのに、私は、その歌を聞いたことがある
見捨てられた者のような目をした一人の若い女
あれは、そんなに遥か昔のことではなく、昨日のことのように思える

Tropical the island breeze
All of nature, wild and free
This is where I long to be
La isla bonita
And when the samba played
The sun would set so high
Ring trough my ears and sting my eyes
Your Spanish lullaby
情熱的な、その島の騒動
生命あるものの全てが、放縦で、率直
ここは、私が住みたい場所
美しい島の娘
そして、サンバが奏でられると、陽はかくも高く定まる
私の耳を衝いて響き渡り、私の目を眩(くら)ます
貴方らしいスペイン風の労(いた)わり

This is where I long to be
La isla bonita
And when the samba played
The sun would set so high
Ring trough my ears and sting my eyes
Your Spanish lullaby
情熱的な、その島の騒動
生命あるものの全てが、放縦で、率直
ここは、私が住みたい場所
美しい島の娘
そして、サンバが奏でられると、陽はかくも高く定まる
私の耳を衝いて響き渡り、私の目を眩(くら)ます
貴方らしいスペイン風の労(いた)わり

I fell in love with San Pedro
Warm wind carried on the sea, he called to me
Te dijo te amo
I prayed that the days would last, they went so fast
私は、サン・ぺドロに恋をした
暖かい風が、海原に行き渡る、彼は、私に呼び掛けた
貴方は、僕は、君が好きと言った
私はそうした日々が続いてほしいと願ったのに
佘りにはやく去ってしまった

Tropical the island breeze
All of nature, wild and free
This is where I long to be
La isla bonita
And when the samba played
The sun would set so high
Ring trough my ears and sting my eyes
Your Spanish lullaby
情熱的な、その島の騒動
生命あるものの全てが、放縦で、率直
ここは、私が住みたい場所
美しい島の娘
そして、サンバが奏でられると、陽はかくも高く定まる
私の耳を衝いて響き渡り、私の目を眩(くら)ます
貴方らしいスペイン風の労(いた)わり

I want to be where the sun warms the sky
When it's time for siesta you can watch them go by
Beautiful faces, no cares in this world
Where girl loves a boy and a boy loves a girl
私は、陽が風土を暖める所に住みたかった
昼寝の時間になると何時も、貴方は、彼女達が通り過ぎるのを見物出来る
この世に何一つ気掛かりのない美しい顔
娘が若者に恋をし、若者が娘に恋をする所

Last night I dreamt of San Pedro
It all seems like yesterday, not far away
あれは、そんなに遥か昔のことではなく、昨日のことのように思える

Tropical the island breeze
All of nature, wild and free
This is where I long to be
La isla bonita
And when the samba played
The sun would set so high
Ring trough my ears and sting my eyes
Your Spanish lullaby
情熱的な、その島の騒動
生命あるものの全てが、放縦で、率直
ここは、私が住みたい場所
美しい島の娘
そして、サンバが奏でられると、陽はかくも高く定まる
私の耳を衝いて響き渡り、私の目を眩(くら)ます
貴方らしいスペイン風の労(いた)わり

Tropical the island breeze
All of nature, wild and free
This is where I long to be
La isla bonita
And when the samba played
The sun would set so high
Ring trough my ears and sting my eyes
Your Spanish lullaby
情熱的な、その島の騒動
生命あるものの全てが、放縦で、率直
ここは、私が住みたい場所
美しい島の娘
そして、サンバが奏でられると、陽はかくも高く定まる
私の耳を衝いて響き渡り、私の目を眩(くら)ます
貴方らしいスペイン風の労(いた)わり

Tropical the island breeze
All of nature, wild and free
This is where I long to be
La isla bonita
And when the samba played
The sun would set so high
Ring trough my ears and sting my eyes
Your Spanish lullaby
情熱的な、その島の騒動
生命あるものの全てが、放縦で、率直
ここは、私が住みたい場所
美しい島の娘
そして、サンバが奏でられると、陽はかくも高く定まる
私の耳を衝いて響き渡り、私の目を眩(くら)ます
貴方らしいスペイン風の労(いた)わり

22:35 2014/08/13木曜日