Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Title Blue Eyes
Artist Within Temptation

Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

This heart was hurt by the light and
I see your world that tries to deny us
Now everything that I love has died or has been shattered to pieces
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

Just to hurt you
Just to hurt you

Can't you see their eyes, what lies inside
They've given up, they no longer shine
Too soon they close with one last cry
Before they turn to light

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

Just to hurt you

Within Temptationは、
オランダのシンフォニックメタル(オーケストラ、合唱とのアンサンブルは、シンフォニー・交響曲を思わせる)、ゴシックメタルバンド(中世教会風、歌詞もキリスト教がバックにある。)

マイブログ リスト

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 存在 台所では - 存在 台所では台所では一刻も早く意識を失い嫌悪を丸め込み明瞭を閉じ込め夜明けまでに肝心なことは振り捨てて打ち明けるとしたら一言二言台所では言わなくてもいい自分がトマトに似てしまうので恥ずかしい理不尽に駆け寄っては母は暗い窓の向こうを見詰め泣いていた開けっ放した戸から引っ張り込みたい希望私は母の後ろで分別というも...
    5 か月前

涸れた倦み

2015年3月6日金曜日

Danny's Song / Anne Murray翻訳

Danny's Song
Anne Murray

People smile and tell me I'm the lucky one
And we've just begun, I think I'm gonna have a son
He will be like you and me, as free as a dove
Conceived in love, the sun is gonna shine above
人々は微笑んで僕に言う
僕が果報者だと
つまり、僕達は、始まったばかり
僕は、息子を儲けようと考えている
彼は、きっと君と僕に似る
鳩のように自由に
愛情で表現すると
空には太陽が輝いている

Chorus
And even though we ain't got money
I'm so in love with ya honey
Everything bring a chain of love
And in the mornin' when I rise
Bring a tear of joy to my eyes
And tell me everything's gonna be all right
それから、僕達がお金を得られなくても、
僕は、僕の婚約者にこんなに夢中
何に限らず、愛情の連鎖を齎す
そうして、朝、僕が起きる度に、
僕の目に、一雫の喜びの涙を宿らせて
そして、僕に語り掛けて、何もかも、うまく行くわ、と

Love a guy who holds the world in a paper cup
Drink it up, love him and he'll bring you luck
And if ya find he helps your mind
better take him ho-ome
Yeah 'n' don'tcha live alone
try to earn what lovers own
紙コップの中の世界を固守する奴を愛しなさい
それを飲み干したまえ、彼を愛しなさい、すると彼は、君に幸運を齎すだろう
彼が君の気持ちを楽にすると思えば、彼を家に向かえ入れるといい
そう、一人で生きて行くなんて馬鹿げている
愛する人が何を持っていても、稼ぐ努力を惜しまずに

23:00 2015/01/22木曜日