- Within Temptation (Lyrics) -The Truth Beneath The Rose

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 愛について語りたがらない男達のくちびる - 愛について語りたがらない男達のくちびる幸せかって貴方は聞く幸せって?私は尋ねる幸せに退屈という字を当ててみる貴方の顔が退屈な顔に貴方の声に愚鈍が混じるだから幸せとか不幸せとか尋ねないで幸せはあんまり好きではないだから幸せにしないようにしておいて少なくとも貴方を嫌にはならない幸せかってあの人も手紙をよこして聞いたそ...
    2 か月前

涸れた倦み

2015年5月15日金曜日

Do I Love You (Because You're Beautiful) / Vic Damone翻訳

Do I Love You (Because You're Beautiful)
Vic Damone
Songwriters: PORTER, COLE

Do I love you
Because you're beautiful
Or are you beautiful
Because I love you
貴女が美しいから、
僕は貴女を愛すの?
それとも、僕が貴女を愛すから、
貴方は美しいの?

Am I making believe
I see in you
A girl too lovely to
Be really true
全く、現実と言うには美し過ぎる一人の女を、貴女の中に見ている、と僕は信じ込もうとしているの

Do I want you
Because you're wonderful
Or are you wonderful
Because I want you
貴女が素晴らしいから、
僕は、貴方を望むのか
それとも、僕が貴女を望むから、
貴女は素晴らしいのか

Are you the sweet invention
Of a lover's dream
Or are you really as
Beautiful as you seem
貴女は、恋する者の幻想の甘ったるい虚構か
それとも貴女は、貴女が思われている程、実際美しいのか

(Wonderful, beautiful you)
すばらしく美しい君

Do I want you
Because you're wonderful
Or are you wonderful
Because I want you
貴女が素晴らしいから、
僕は、貴方を望むのか
それとも、僕が貴女を望むから、
貴女は素晴らしいのか

Are you the sweet invention
Of a lover's dream
Or are you really as
Beautiful as you seem
貴女は、恋する者の幻想の甘ったるい虚構か
それとも貴女は、貴女が思われている程、実際美しいのか

20:40 2015/03/31火曜日