- Within Temptation (Lyrics) -The Truth Beneath The Rose

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 愛について語りたがらない男達のくちびる - 愛について語りたがらない男達のくちびる幸せかって貴方は聞く幸せって?私は尋ねる幸せに退屈という字を当ててみる貴方の顔が退屈な顔に貴方の声に愚鈍が混じるだから幸せとか不幸せとか尋ねないで幸せはあんまり好きではないだから幸せにしないようにしておいて少なくとも貴方を嫌にはならない幸せかってあの人も手紙をよこして聞いたそ...
    2 か月前

涸れた倦み

2015年5月19日火曜日

Hot and cold running tears/Sarah Vaughan翻訳

Hot And Cold Running Tears
Sarah Vaughan

Hot 'n cold running tears
Fill my eyes like falling rain,
And there's nothing I can do
To keep from crying over you.
熱く又非情に流れる涙が、
降る雨のように私の目に溢れても、
貴方を思って泣き悲しまずに済む様出来る事は、何もない。

Hot 'n cold running tears
Broke this heart of mine in two
And I'll never be the same
Till I can call your love'n name
熱く又非情に流れる涙が、私のこの胸を二つに引き裂く
そして私は、貴方の愛しい名を呼べるまで
変わらないではいられないでしょう

And have you by my side
Back in my arms once more,
Giving me the love and kisses
That I've been crying for.
だから、私の側に貴方を感じたい
もう一度、私の腕に戻って
私が泣きながら求めた
その愛とキスを私に下さい

Hot 'n cold running tears
They fall down like rain on you
And Baby when they do,
Maybe you'll notice what I've been through
Crying those hot and cold running tears
Over you.
熱く又非情に流れる涙
それは、貴方の上に降る雨の様に流れ落ちる
そして可愛い人よ、それがおさまる時、
おそらく貴方は気付くでしょう
私が、終始、貴方を思ってあの熱く又非情に流れる涙に暮れていた事に

Hot 'n cold running tears
Fill my eyes like falling rain,
And there's nothing I can do
To keep from crying over you.
熱く又非情に流れる涙が、
降る雨のように私の目に溢れても、
貴方を思って泣き悲しまずに済む様出来る事は、何もない。

Hot 'n cold running tears
Broke this heart of mine in two
And I'll never be the same
Till I can call your love'n name.
熱く又非情に流れる涙が、私のこの胸を二つに引き裂く
そして私は、貴方の愛しい名を呼べるまで
変わらないではいられないでしょう

And have you by my side
Back in my arms once more,
Giving me the love and kisses
That I've been crying for.
だから、私の側に貴方を感じたい
もう一度、私の腕に戻って
私が泣きながら求めた
その愛とキスを私に下さい

Hot 'n cold running tears
Fall down like rain on you
And Baby when they do,
Maybe you'll know what I've been through
Crying those hot and cold running tears
Crying those hot and cold running tears
Crying those hot and cold running tears
Over you.
熱く又非情に流れる涙
それは、貴方の上に降る雨の様に流れ落ちる
そして可愛い人よ、それがおさまる時、
おそらく貴方は気付くでしょう
私が、終始、貴方を思ってあの熱く又非情に流れる涙に暮れていた事に
あの熱く又非情に流れる涙に暮れていた事に
あの熱く又非情に流れる涙に暮れていた事に
あの熱く又非情に流れる涙に暮れていた事に
あの熱く又非情に流れる涙に暮れていた事に

21:18 2015/05/04月曜日