- Within Temptation (Lyrics) -The Truth Beneath The Rose

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 愛について語りたがらない男達のくちびる - 愛について語りたがらない男達のくちびる幸せかって貴方は聞く幸せって?私は尋ねる幸せに退屈という字を当ててみる貴方の顔が退屈な顔に貴方の声に愚鈍が混じるだから幸せとか不幸せとか尋ねないで幸せはあんまり好きではないだから幸せにしないようにしておいて少なくとも貴方を嫌にはならない幸せかってあの人も手紙をよこして聞いたそ...
    2 か月前

涸れた倦み

2015年5月31日日曜日

Broken Hearted Melody / Sarah Vaughan翻訳

Broken Hearted Melody
Sarah Vaughan

Br-oooo-ken hearted me-eee-lo-dy
Ooooonce you were our song of love.
Nooooow you just keep taunting me
Wiiiiith the memory of (ba-da-da))
His tender love. Oh,
Broken hearted melody
Must you keep reminding me
Of the lips I long to kiss
And the love I miss since he went away.
Night and day they play.
But, broken hearted melody
That he used to sing to me
When our love was young and bright
As he held me tight;
Suddenly I found: I was out of bound
失恋の旋律
嘗てお前は、私達の愛の歌だった
今お前は、私を、只、詰(なじ)り続けるだけ
(バ‐ダ‐ダ)
彼の脆い愛の思い出を伴って、ああ
失恋の旋律
お前は、私がキスしたがる唇や、彼が去ってから私が見付け損なっている恋を、私に忘れさせないで置かなければならないの
夜も昼もそれらは奏でる
但し、失恋の旋律
私達の恋が、新鮮で希望に満ち溢れていた頃、
彼が何時も私に歌った
しっかりと私を抱き締めた時、突然気付いた、私は、限界を越えていた

Brooooken hearted melody
Ooooonce you were my song of love.
Nooooow you just keep taunting me
Wiiiiiith the memory of (ba-da-da)
His tender love. Oh,
Broken hearted melody
Won't you bring him back to me
Sing to him until he hears,
For when he returns no more will he be,
A broken hearted melody.
Oooooooo, oo-oo, oo-oo, oo-oo, ooooooooo,
Oooooooo, oo-oo, oo-oo, oo-oo, ooooooooo.
失恋の旋律
嘗てお前は、私の愛の歌だった
今お前は、私を、只、詰(なじ)り続けるだけ
(バ‐ダ‐ダ)
彼の脆い愛の思い出を伴って、ああ
失恋の旋律
お前は、彼を連れ戻そうとはしないの
彼が耳を傾けるまで、彼に歌って
彼が戻る頃には、もう、只の失恋の旋律、になっているでしょう

21:43 2015/04/12日曜日