- Within Temptation (Lyrics) -The Truth Beneath The Rose

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 愛について語りたがらない男達のくちびる - 愛について語りたがらない男達のくちびる幸せかって貴方は聞く幸せって?私は尋ねる幸せに退屈という字を当ててみる貴方の顔が退屈な顔に貴方の声に愚鈍が混じるだから幸せとか不幸せとか尋ねないで幸せはあんまり好きではないだから幸せにしないようにしておいて少なくとも貴方を嫌にはならない幸せかってあの人も手紙をよこして聞いたそ...
    2 か月前

涸れた倦み

2015年5月17日日曜日

If You Could See Me Now/Sarah Vaughan翻訳一日目

If You Could See Me Now
Sarah Vaughan

If you could see me now
You know how blue I've been
One look is all you need to see the mood I'm in
Perhaps then you'd realize
I'm still in love with you
もし貴方が今私に会えたら、
私が、どれだけ沈んでいたか、貴方には分かる
私が身を置いている気分に、見るなり気付くしかない
おそらく、その時貴方は、私が今も、貴方に恋していると、つくづく思うでしょう

If you could see me now
You'll find me being grave
And trying awfully hard to make my tears behave
But that's quite impossible
I'm still in love with you
もし貴方が今私に会えたら、
貴方は、瀕死の私に出合うでしょう
そして、私の涙を慎ませようとするのは、ひどく難しい
ともかく、それは全く不可能
私は今も、貴方に恋している

You halfen my way and some memorable day
And the month will be made, for a while
I'll try to smile but can I play the part
Without my heart
Behind the smile

The way I feel for you, I never could disguise
The look of love is written plainly in your eyes
I think you'll be mine again
If you could see me now

You would be mine if you could see me now

23:35 2015/05/02土曜日