Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Title Blue Eyes
Artist Within Temptation

Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

This heart was hurt by the light and
I see your world that tries to deny us
Now everything that I love has died or has been shattered to pieces
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

Just to hurt you
Just to hurt you

Can't you see their eyes, what lies inside
They've given up, they no longer shine
Too soon they close with one last cry
Before they turn to light

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

Just to hurt you

Within Temptationは、
オランダのシンフォニックメタル(オーケストラ、合唱とのアンサンブルは、シンフォニー・交響曲を思わせる)、ゴシックメタルバンド(中世教会風、歌詞もキリスト教がバックにある。)

マイブログ リスト

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 存在 台所では - 存在 台所では台所では一刻も早く意識を失い嫌悪を丸め込み明瞭を閉じ込め夜明けまでに肝心なことは振り捨てて打ち明けるとしたら一言二言台所では言わなくてもいい自分がトマトに似てしまうので恥ずかしい理不尽に駆け寄っては母は暗い窓の向こうを見詰め泣いていた開けっ放した戸から引っ張り込みたい希望私は母の後ろで分別というも...
    5 か月前

涸れた倦み

2014年8月29日金曜日

Hawaiian Wedding Song/Elvis Presley翻訳

Hawaiian Wedding Song
Elvis Presley

This is the moment
I've waited for
I can hear my heart singing
Soon bells will be ringing
This is the moment
love sweet Aloha
I will love you longer than forever
Promise me that you will leave me never
今日は、僕が待っていた時
僕は、胸が高なるのを聞ける
間もなく鐘が鳴り渡る
今日は、愛しのアロハを賛美する時
僕は、永遠より長く、君を愛したい
決して僕を残して去らないと、僕に約束してほしい

Promise me that you will leave me never
Here I am now dear, you’re my love, I know dear
Promise me that you will leave me never
I will love you longer than forever
決して僕を残して去らないと、僕に約束してほしい
さあ、僕は、今は恋人、君は、大切だと思う僕の恋人
決して僕を残して去らないと、僕に約束してほしい
僕は、永遠より長く、君を愛したい

Now that we are one
Clouds won't hide the sun
Blue skies of Hawaii smile
On this our wedding day
I do love you with all my heart
今はもう、僕達は一つなのだから、雲が太陽を覆い隠す事はない
今日の僕達の結婚の日に、ハワイの青い空が微笑みかける
僕は、ある限りの情熱で、君を真に慈しむ

21:29 2014/07/19土曜日