Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Blue Eyes - Within Temptation (Lyrics)

Title Blue Eyes
Artist Within Temptation

Blue eyes just smile to the world
Full of dreams and with fascination
Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

This heart was hurt by the light and
I see your world that tries to deny us
Now everything that I love has died or has been shattered to pieces
It's always the same, they fear no way out
I cannot break it
I can take it no more

Just to hurt you
Just to hurt you

Can't you see their eyes, what lies inside
They've given up, they no longer shine
Too soon they close with one last cry
Before they turn to light

It's burning me up inside
Lost all my tears, can't cry
No reason, no meaning
Just hatred
No matter how hard I try
You fear the beast inside
It's growing, it's waiting
Just to hurt you

Just to hurt you

Within Temptationは、
オランダのシンフォニックメタル(オーケストラ、合唱とのアンサンブルは、シンフォニー・交響曲を思わせる)、ゴシックメタルバンド(中世教会風、歌詞もキリスト教がバックにある。)

マイブログ リスト

TranslateElement翻訳

涸れた倦み

  • 存在 台所では - 存在 台所では台所では一刻も早く意識を失い嫌悪を丸め込み明瞭を閉じ込め夜明けまでに肝心なことは振り捨てて打ち明けるとしたら一言二言台所では言わなくてもいい自分がトマトに似てしまうので恥ずかしい理不尽に駆け寄っては母は暗い窓の向こうを見詰め泣いていた開けっ放した戸から引っ張り込みたい希望私は母の後ろで分別というも...
    5 か月前

涸れた倦み

2010年10月7日木曜日

貴方の文字

難破船・加藤登紀子

貴方の文字をなぞれば
背骨のそのでこぼこの山脈を伝って
裏腹の谷底深く分け入り
心の在り処に行き着けるでしょうか

貴方の文字をコインでこすれば
大当たりだとか
はずれだとか
残念でしたとか
答えがポンと返って来るでしょうか
答えをポンと返してくれるでしょうか

貴方の文字を繋ぎ合わせ
もぞ痒いパズルのような心の島々に橋を架け
その橋を渡って行きたい所があります
遮る手を振り払って行かねばならない処があります
貴方がいるその場所に

貴方の文字を青い瓦斯(がす)の炎で炙り出し
焼け爛(ただ)れた虚飾の残滓(ざんし)を
尖った口でふうっと掃(はら)ったその場所に
どんな絵模様が認(したた)めてあるのでしょう

2006年3月23日木曜日22:22:39

youtubeのセンスの悪さは定評があります。(私の中で。)
フレームを止めました。
フレームの色を選ぶのは楽しみの一つでした。
私のセンスの良さを見せ付ける喜びを奪いました。
実に意地の悪い会社です。
私の記事に入れたyoutubeのサイズを、全部変えられていたことがあります。
アイディアを盗む心算だな、と思いました。
とにかくセンスも良心も欠けています。
私は元のサイズに戻しました。